• Preparati za mršavljenje

    • 30.06.2019
    Preparati za mršavljenje

    Dijeta, večita zagonetka, koja podjednako muči i muškarce i žene s tim da žene više o tome pričaju, dok se muškarci time opterećuju ali u tišini. Pitanje kako smršati jeste večita boljka velikog broja žena.

     Zbog nezadovoljstva svojom figurom, odlučuju se za mnoge rigorozne dijete ne bi li došle do savršene linije. To pitanje posebno ispliva na površinu pre Nove godine, pre početka leta ili pak nekih svečanih događaja kada svaka žena želi da izgleda što bolje. 

    Volja, doslednost i predanost su potrebni da izvedemo male trikove koji nam mogu pomoći da smršamo i izgledamo zadovoljno. 

     

    Više fizičke aktivnosti

    Stari Latini su još govorili da je u zdravom telu, zdrav duh.  Pored toga što ćete skinuti po koji višak kilograma, bićete u formi, a što je najvažnije održavaćete telo zdravim. Ubacite lagane šetnje, prošetajte se posle posla. S obzirom na to da je skoro svaki posao usko povezan za kompjuter i da se sedi u proseku i po 6 sati, našem telu potrebna je određena aktivnost kako bi mišići funkcionisali. Izađite dve stanice pre kuće i odšetajte. Osećaćete se bolje sa više energije. Ne znači da ćete odmah smršati, već da ste na dobrom putu da popravite svoju liniju, ali i u tome treba biti dosledan, što znači da jedna nedelja šetnje nije dovoljna. Treba da uspostavite kontinuitet. Ukoliko imate vremena možete krenuti i na neki trening. Sada su mogućnosti velike od pilatesa, fitnesa do teretana koje rade 24 časa. 

    Regulišite ishranu

    Šta to znači? To ne znači da treba da gladujete već da vam ishrana bude izbalansirana i uravnotežena. Grickalice i brza hrana su samo trenutno zadovoljstvo, koji na duže staze stvaraju samo probleme. Ne samo da ćete nabaciti stomačić i „jastučiće masti“ oko struka već rizikujete da dobijete holesterol, što priznaćete nije rešenje. Enorman broj dijeta koje nalazite na internetu mogu pomoći ali kratkotrajno. 

    Budite umereni

    Promenite loše nezdrave navike, regulišite ishranu. Ne morate jesti u ponoć kanticu krema. Umesto toga popijte čašu vode. Doručak je najvažniji obrok stoga može biti i najjači, ali trebalo bi da bude raznovrstan što ne znači da treba da pomešate i slatko i slano. Meso je zdravo, ali opet u granicama normale. Piletina i riba su uvek dobar izbor, s tim što ponekad treba dati sebi oduška i pojesti dobro parče teletine ili svinjetine, naravno ako ste ljubitelj iste. 

    Što manje hleba

    To nije neka floskula, već dobar savet kojeg bi valjalo da se pridržavate. Hleb sadrži najviše ugljenih hidrata što nije uvek dobro za naše telo i liniju, ali su hidrati isto važni, te ih možete nadoknaditi unošenjem drugih namernica kao što su kelj, krastavac, karfiol.